Спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

 

У 1985 році закінчила факультет ГДПУ ім.С.Н.Сергеєва-Ценського-кваліфікація вчитель загальнотехнічних дисциплін.

 

Другий ВНЗ закінчила в 1991 році Харківській державний університет ім. О.М.Горького за спеціальністю "практична психологія", здобула кваліфікацію спеціаліста "практичний психолог в освіті".

Понад тридцять років працюю учителем фізики взагалі та практичним психологом з 1991 року.

 

В Первомайської ЗОШ І-ІІІступенів  5 з 1992 року, шістьть з них - заступником директора школи з навчальної роботи.З 2008 року знову на посаді практичного психолога.

 

Для мене моя професія важлива.Кожного дня на мене дивляться очі моїх учнів. За партами майбутнє України- я відповідальна за моє майбутнє і за нашу державу. Радію їх успіхам і перемогам.Впевнена-все буде гаразд.

 

 

Педагогічний стаж-30 років11 місяців

Стаж роботи на посаді практичного психолога-18 років

Проходження курсів підвищення кваліфікації за фахом (рік):

v«Практична  психологія»  , грудень 2009 рік реєстраційний №383/2;

v«Практичі психологи загальноосвітніх навчальних закладів», грудень 2014 рік реєстраційний №190/01.

 

Проходження спецкурсів:

   Спецкурс «Конфлікти в освіті. Шкільна медіація».(01-03.02.2011р);

 

   Семінар з  підготовки педагогів-тренірів з курсу «Я моє здоров’я-моє життя» (11-15. 04.2011 року);

 

   Спецкурс «Психологічна підготовка старшокласників до ЗНО»(11.11.-18.12.2014),

       реєстраційний №220/01;

 

 

 

 

Нагороди: Диплом І і ІІІ ступеня за участь у ярмарці  педідей,грамоти міськвно за сумлінну працю.

Нагороди(2010,2012,2014,2015)

Участь у проектах, програмах, експериментальній діяльності (рік, назва програми, проекту, тема експерименту:

 Корекційно-розвивальна програма «Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів, які мають труднощі в навчанні»,

авторська(2011-2015).(Погоджено ХАНО).

 

 Факультативний тренін-говий курс «Конфлікти в освіті.Шкільна медіація»,8-11 класи.(2011-2015).,авторська

Погоджено ХАНО).

 

Корекційно-розвивальна програма

«Розвиток довільної уваги школярів в ігровій діяльності».,

1 класи.(2014-2015).,авторська(Погоджено ХАНО).

 

Факультативний тренінговий курс

«Я-моє здоров’я-моє життя».,

5-6 класи.(2012-2015).

 

Корекційно-розвивальна програма

 «Я – п’ятикласник!».,

5 класи.2015,авторська.

МАТЕРІАЛИ АТЕСТАЦІЇ-2015

Скачать
Атестація практичного психолога-2015.pdf
Adobe Acrobat документ 9.9 MB

 

Життєве кредо:

 

"Іти вперед, не озираючись назад"

 Проблема, над якою працюю:

 «Психологічний супровід НВП з урахуванням впровадження профільного навчання в сучасних умовах» , дає змогу на новому етапі створити цілісну ефективну систему психолого-педагогічного супроводу  розвитку особистості, що максимально відповідає гуманістичній концепції сучасної освіти.

Виставка-презентація педагогічних ідей та технологій:

Методичні розробки практичного психолога школи

2010-2012 роки

“Профорієнтація основна складова  психологічного супроводу профільного навчання” 2010 рік;

 

Створено методичний посібник “Шкільна служба порозуміння.Медіація.” 2012 рік;

 

Видано методичний посібник “Соціальна адаптація дітей та підлітків схильних до девіантної поведінки” 2012 рік;

 

Розроблено корекційно-розвивальну програму. «Програма з розвитку пізнавальних процесів молодших школярів,які мають труднощі в навчанні» (1кл) 2011 рік;

 

Практичним психологом школи розроблено проект авторської програми “Програма факультативного тренінгового курсу«Конфлікти в освіті .Шкільна медіація» (10 кл) 2011 рік.

 

 

Матеріалами до виставки

«Освіта Харківщини ХХІ століття»
(жовтень-грудень 2013)

Авторські програми практичного психолога школи 2012-2014 роки

Методичий посібник «Шкільна служба порозуміння. Медіація», 2014 рік

Автор – упорядник:

Бондар Валентина Григорівна, практичний психолог

 Первомайська ЗОШ  І- ІІІ ступенів № 5, спеціаліст першої категорії

 

КОНФЛІКТИ В ОСВІТІ. ШКІЛЬНА МЕДІАЦІЯ.

(з досвіду роботи)

– Первомайський, 2012. – 68с.

 

Програма медіації однолітків дає різним школярам унікальну можливість набути та розвинути навички спілкування, будувати людські відносини та уміння вирішувати проблеми у реальному оточенні. Модель Шкільної Служби Порозуміння передбачає надання певних повноважень учням і, вмілий нагляд дорослих,участь представників різних груп, відповідність програми конкретним потребам цільової групи, справедливе вирішення конфліктів за участю медіаторів та результати, які можна виміряти та оцінити.

 

Рекомендовано практичним психологам,класним керівникам, заступникам директорів з ВР.

Медіатори шкільної служби порозуміння

 2013-2016 роки

 

 

Методист психологічної служби ММК Погрецька Л.М. проводить нараду серед практичних психологів міста



Участь у тренінгу для педагогів «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу

у дітей»,24-25 грудня 2015 року  при ММК,  сертифікат.

 «МАЙСТЕР-КЛАС»

практичного психолога Первомайської ЗОШ№5

 

2016/2017 навчальний рік

 Головними «прикладними» перевагами психологічного майстер-класу можна назвати наступні:

Навчитися ставити перед собою досяжні цілі і вибирати правильний шлях до їх досягнення. Навчившись досягати малих цілей, ви перестанете пасувати перед цілями куди більшого масштабу.

 

Бути «сам собі конфлікт-менеджером». Підвищуючи свої психологічні знання і відточуючи рольові моделі в іграх, диспутах та дискусіях, цілком реально досягти безконфліктного спілкування з оточуючими.


Скачать
ПЛАН РОБОТИ «МАЙСТЕР-КЛАСУ».pdf
Adobe Acrobat документ 434.8 KB



Примечание: Обязательные к заполнению поля помечены *.